+31 (0)40 - 843 08 22      info@bsetmedia.nl
Bset Media | Marieke Homberg van Oijen: We hebben samen mooie dingen gemaakt
Succesvol samenwerken is het strategisch kiezen van de juiste specialisten die over passende vaardigheden beschikken om samen nog succesvoller te zijn. Bset Media heeft voor haar klanten een goed netwerk van enthousiaste specialisten. Ieder brengt op zijn of haar vakgebied de specialistische kennis, ervaring, passie en bevlogenheid in. Met elkaar zijn we een flexibel en gemotiveerd team waarbij iedereen vanuit zijn eigen locatie werkt alleen op het moment dat het nodig.
Samenwerken, Teamwork
11483
post-template-default,single,single-post,postid-11483,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.5,qode-theme-ver-3.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

GET MORE NEWS

Leuke én interessante tips, weetjes en artikelen. Mis ze niet en ontvang ze per e-mail. Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

AANMELDEN NIEUWSBRIEF >

ook zin in teamworken met Bset Media?

Marieke Homberg van Oijen: We hebben samen mooie dingen gemaakt

  |   Nieuws   |   Geen reacties

“De samenwerking met Bert is fantastisch, het is een geweldige man. Lekker Brabants. Je kunt samen kritisch zijn, en zo kun je weer verder komen.” Marieke van Oijen was freelance designer, en vaste designer voor Bset Media van Bert Imhoff. Maar nu niet meer: “Ik ben gestopt met freelancen omdat ik het miste om in een team te werken. Het nauwe contact met programmeurs miste ik bijvoorbeeld, die korte schakel. Dus ben ik toch maar weer gaan solliciteren, en de eerste brief was meteen raak.” En sinds kort is Marieke weer werknemer, maar denkt met genoegen terug aan de samenwerking.

 

“Dankzij de projecten die ik met Bert heb gedaan, heb ik veel portfolio opgebouwd. Indirect heeft ie me dus geholpen met deze nieuwe baan, maar ik hoop dat het wederzijds is. Dat hij nu ook een mooiere portfolio heeft.” Hebben jullie lang samengewerkt? “We hebben drie jaar samengewerkt, ik was visual designer voor zijn projecten en we bedachten samen de concepten. Hij kreeg steeds meer klanten en had een ontwerper nodig, dus die ontwerpen maakte ik. Hij deed zelf wel wat op dat vlak, maar merkte dat hij er voor grote projecten te weinig tijd voor had. En dus ging hij op zoek, en kwam bij mij terecht.” Mede vanwege haar actuele stijl blijkbaar.

 

Design is ook een stukje marketing

“Of ik een modernere stijl heb? Ik denk het wel. Ik ben een jonge ontwerper, maar ga wel al een tijdje mee. Ik volg de tijdsgeest. Ik hou alles goed bij, volg alle ontwikkelingen op designvlak. Ik heb ook een breed netwerk van ontwerpers mij up-to-date houden.” Dat is belangrijk? “Het is een snel veranderende branche, dus je moet in de gaten houden wat er speelt. En om de klant te faciliteren op de best mogelijke manier, wat het best past. Stilzitten is er niet bij. Maar ik vind het ook leuk om op de hoogte te blijven.” En hoe doe je dat? “Meestal online, want tijdschriften lopen vaak achter. Ik kijk wat grote bedrijven en grote bureaus doen, daarnaast heb je websites als Smashing Magazine of conferenties. Ik hou meestal portfoliowebsites bij en Pinterest voor nieuwe lettertypes of icoontjes. Maar ook sites als Frankwatching, daar staan ook stukken op van ontwerpers of UX’ers. Of algemene marketing, dat gaat natuurlijk hand in hand met design.” En marketing was weer de expertise van Bert.

 

Ik werkte voor Bert, maar het voelt bij hem altijd als echte samenwerking

 

“Bert kwam meestal bij mij met een klant en een idee. Hij had dan al veel contact gehad en gesprekken, en dan gingen we er samen op door, afhankelijk van budget en klantvraag. Bert wist de klant altijd goed in te schatten en mij goed te briefen. Met kleine klanten had ik meestal geen contact, maar zodra het concept wat uitgebreider werd, deden we het samen.” Aan wat voor projecten moest ik dan denken? “Nou bijvoorbeeld aan het nieuwe systeem van TechnoSelect, daarvoor heb ik het systeem mee uitgedacht: wat wil de klant precies. Met de bouwer hebben we in kaart gebracht wat ze wilden, en wat er voor moest gebeuren. Daarnaast ging ik -onder supervisie van Bert- alles ontwerpen en presenteren, tot aan het wireframe van het backoffice systeem van de nieuwe website toe. Heel uitgebreid eigenlijk, ook drukwerk en wat huisstijl-aanpassingen zoals visitekaartjes en briefpapier.”

 

“Ik werkte voor Bert, maar het voelt bij hem altijd als echte samenwerking. En ik denk dat hij zijn klanten ook dat gevoel geeft: echte samenwerking. Hij huurde me in, maar zo heeft het nooit gevoeld. En dat is niet altijd gebruikelijk in de branche, dus dat is wel een pluspunt van Bert. Zo hebben we samen mooie dingen gedaan. En mede dankzij hem mag ik nog mooie dingen doen.”

 

Door: Edwin Vlems (blogger voor marketingfacts)

 

Wil je ook samenwerken met Bset Media? 

 

Succesvol samenwerken is het strategisch kiezen van de juiste specialisten die over passende vaardigheden beschikken om samen nog succesvoller te zijn. Bset Media heeft voor haar klanten een goed netwerk van enthousiaste specialisten. Ieder brengt op zijn of haar vakgebied de specialistische kennis, ervaring, passie en bevlogenheid in. Met elkaar zijn we een flexibel en gemotiveerd team waarbij iedereen vanuit zijn eigen locatie werkt alleen op het moment dat het nodig. Hierdoor blijven de kosten voor onze klanten laag. En dat vinden ze zeker leuk.

 

Heb je interesse in een samenwerking met Bset Media? Neem dan contact op met Bert Imhoff (06 – 23 77 66 31) of stuur een mailtje naar info@bsetmedia.nl.

 

AUTHOR - Bert Imhoff

Bert Imhoff leerde bij respectievelijk een multinational, een media bedrijf en een reclame communicatie groep het marketing-communicatievak kennen. Bracht vervolgens vakkennis en ondernemingszin samen in Bset Media. Zorgt nu dat klanten zakelijk gezien de wind in de zeilen krijgen. En dat is niet zo verwonderlijk voor iemand die bezeten is van zeezeilen.

Geen reacties

Geef een reactie