+31 (0)40 - 843 08 22      info@bsetmedia.nl
Bset Media B.V. | E-mail Marketing
E-mail Marketing is een ideaal middel voor communicatie met (potentiële) klanten en zakenrelaties. Denk daarbij aan: nieuwsbrieven, uitnodigingen, feedback, wenskaarten, enquêtes, acties en coupons, campagnes, product informatie en meer…
E-mail Marketing, emailnieuwsbrieven, uitnodigingen, feedback wenskaarten, enquêtes, acties, coupons, campagnes, product informatie
10814
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-10814,page-child,parent-pageid-8392,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.5,qode-theme-ver-3.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

MARKETING COMMUNICATIE

GET MORE CLIENTS

E-mail Marketing

E-mailmarketing is zeer geschikt voor communicatie naar uw (potentiële) klanten en zakenrelaties.

Meten is weten

E-mail marketing is een ideaal middel voor communicatie met (potentiële) klanten en zakenrelaties. Denk daarbij aan: nieuwsbrieven, uitnodigingen, feedback, wenskaarten, enquêtes, acties en coupons, campagnes, product informatie en meer… Bij e-mail marketing heeft u geen portokosten (zoals bij gedrukte mailings), zorgt voor veel meer verkeer op uw website én is het resultaat meetbaar.

 

Meer resultaat met geautomatiseerde e-mail marketing
Ontvangers krijgen de mogelijkheid om eenvoudig door klikken naar uw (geoptimaliseerde) website. Een groot voordeel van e-mail marketing is dat het te automatiseren is. Door e-mailings geautomatiseerd te versturen haal u al snel meer resultaat zonder extra mankracht en euro’s te investeren.

BEKIJK ONZE E-MAIL MARKETING DIENSTEN

De voordelen van e-mail marketing zijn:

Het is goedkoop.

Vergeleken met direct mail of gedrukte nieuwsbrieven zijn de kosten te verwaarlozen, want de adverteerder hoeft niet te betalen voor productie, papier, druk of verzending.

Het is direct

In tegenstelling tot een per brief verzonden advertentie, komt een e-mail, zodra hij verzonden is, binnen een paar seconden of minuten aan bij de ontvanger.

Het is planbaar

De adverteerder kan zijn boodschap op een voor hem geschikt moment naar zijn doelgroep toe “duwen”, in tegenstelling tot een website die op klanten wacht om er binnen te komen.

Het is traceerbaar

Het resultaat is traceerbaar. Een adverteerder kan zien welke ontvangers wel of niet ontvangen hebben en naar wel onderwerp hun interesse naar is uitgegaan.

Het is meetbaar

Het resultaat is meetbaar. De positieve, negatieve respons en door-clicks (eventueel tot en met effect in omzet) van de campagne zijn meetbaar.

Het is te automatiseren

Het kan vervolg acties automatiseren. Bepaalde typen interactie met boodschappen kunnen zorgen dat andere boodschappen automatisch worden bezorgd.

Gemakkelijk online nieuwsbrieven versturen met MailChimp
Onze keuze voor e-mail marketing is het platform MailChimp. Dit programma zorgt ervoor dat u een goed overzicht heeft van al uw campagnes en is ontzettend gebruiksvriendelijk. We kunnen eventueel ook een MailChimp-training verzorgen zodat je de volgende keer zelf aan de slag kan gaan met het programma. Bset Media helpt u graag met de volgende e-mail marketing diensten:

Full service e-mailcampagnes op maat
Self service e-mailtemplates
E-mail marketing support
Het versturen van nieuwsbrieven is een goedkope manier van e-mail marketing.

Onze e-mail marketing diensten

E-mail marketing is een krachtige manier om uw klanten te bereiken. Het opzetten van een e-mail campagne kan veel tijd in beslag nemen. Wij helpen u!

Full service e-mail campagnes op maat

  • ? Aanvragen
  • Wilt u het maximale resultaat uit uw e-mailcampagnes halen maar heeft u het te druk om zelf op te zetten? Geen probleem!

     

    Wij verzorgen het gehele traject van ontwerp, opmaak, teksten schrijven, beeldcreatie, testen, verzending tot en met analyse en advies. En dan ook nog eens passend binnen uw marketing- en communicatiedoelstellingen en in de lijn van uw huisstijl. Wat wilt u nog meer? Twijfel niet en stuur ons uw aanvraag. Wij maken graag een scherpe aanbieding op maat.

  • Offerte aanvragen

Self service e-mail templates

  • ? Aanvragen
  • Wanneer u zelf digitale nieuwsbrieven wilt versturen, is het uiteraard belangrijk dat dit zo goed mogelijk gebeurt. Zowel qua vormgeving als de (technische)opbouw.

     

    Bset Media levert kant-en-klare e-mailtemplates die u talloze keren kunt hergebruiken. Met deze sjablonen bespaart u niet alleen veel tijd maar ook veel kosten. Uiteraard geven wij u een Mailchimp-training zodat u snel aan de slag kunt. Heeft u specifieke wensen of zelf al een template in gedachten? Stuur ons uw aanvraag en nieuwsbrief wensen. Wij ontwerpen hem graag!

  • Offerte aanvragen

E-mail marketing support

  • 15 p/kwartier
  • Heeft u hulp nodig bij het zelf opmaken en versturen van onze (selfservice) of uw eigen nieuwsbrieven? Of heeft u andere redenen die om support vragen?

     

    Onze supportmedewerkers helpen u graag bij het oplossen van problemen. Wanneer deze supportwerkzaamheden niet in een SLA overeengekomen zijn dan berekenen wij hiervoor een supporttarief van € 15 per gestart kwartier.

  • Support aanvragen

Uw huidige E-mail marketing campagnes laten beoordelen?

Wij doen dit graag en komen met plezier eerst even langs voor een vrijblijvende kennismakingsgesprek! Twijfel niet en neem contact met ons op.

 

BEL: 040 - 843 08 22

info@bsetmedia.nl

Wilt u eerst nog meer informatie?

Heeft u nog vragen? Kijk dan of uw vraag hieronder er bij staat. Zo niet, bel (040 – 843 08 22) ons dan gerust even. Wij helpen u graag!

Mag ik klanten altijd mailen?

Ja zeker u mag klanten altijd mailen. Sowieso om het product of dienst te leveren en te onderhouden. Maar ook voor acties of nieuwsbrieven. Die moeten dan wel over het product of dienst gaan waarvoor de klant in de eerste instantie klant is geworden. Heeft u meerdere merken of labels dan mag u alleen voor dat merk of label mailen naar de klant. Voor nieuwsbrieven die over al uw diensten en producten gaan moet u toestemming vragen. En dat doet u natuurlijk als de klant iets bij je bestelt!

Is MailChimp gratis?

Ja in principe wel. Er is een Starting Up Free plan account dat al veel mogelijkheden bied. Hiermee kunt u een mailbestand van 2000 adressen en 12.000 e-mails per maand verzenden. U krijgt inzicht in het effect van uw mailings. Op welke linkjes geklikt wordt, bijbehorende rapportages, zorgen dat mail wordt afgeleverd, bijhouden van ongeldige mailadressen en zorgen dat de aflevering van bergen mail gegarandeerd wordt. Maar ook aan automatische reacties en opvolging van mailtjes. Dit krijg u niet als u vanuit Outlook of Apple Mail massaal gaat mailen.

 

Voor de extra opties (zoals bij voorbeeld voor nieuwsbrieven zonder zichtbaar zonder het MailChimp logo of voor het mailen naar meer dan 2000 adressen en 12.000 e-mails per maand) moet wel u een betaald account nemen.

Waarom komen mijn e-mailnieuwsbrieven niet in de inbox box van mij ontvanger aan?

Sommige mailproviders, zoals Gmail, delen berichten automatisch in. Ze komen wel binnen maar verdwijnen vaak in de zogenaamde “Tabs”. Soms denk u wel eens dat uw mail niet wordt afgeleverd, maar zit het dus vaak in zo’n tabje. Gmail maakt standaard vijf Tabs aan:

 

  • De inbox, voor alles dat belangrijk en van een persoon lijkt te komen
  • Sociaal, voor alles dat van een social netwerk afkomstig is
  • Reclame, voor alles dat Google herkent als afzender van commerciële mail
  • Updates, voor nieuwsbrieven en meldingen
  • Forums, voor berichten uit fora en andere communities

 

Wilt u zeker weten dat uw mailtjes gelezen worden? Mail dan vanuit uw persoonlijke e-mailadres naar uw ontvangers waarin u uw “zorgen” uit of ze wel uw berichten lezen. Heeft u heel veel adressen in uw bestand, dan is dit natuurlijk bijna niet te doen. Maar misschien ondersteunt uw e-mailpakket dit wel.

Is het nuttig om e-mailadressen van mijn klanten te verzamelen?

Een e-mailadres is ondertussen bijna een eigendom van een persoon geworden. Door de gratis services van Google, Yahoo en Microsoft, maar ook doordat veel mensen een eigen domein hebben waarop ze e-mail kunnen ontvangen. Dus als ze wisselen van baan of internetprovider blijven ze toch dit eigen adres gebruiken. Voor iedereen fijn. Want met dit eigen adres kunt uw klanten wel herkennen op uw site, in uw CRM systeem. En daardoor selecteren of juist uitsluiten voor e-marketing-, social media-campagnes of een andere acties. u kunt het allemaal verzorgen als u deze e-mailadressen hebt (en natuurlijk de juiste toestemming).

Op mijn site kunnen bezoekers hun e-mailadres achterlaten maar bijna niemand schrijft zich in. Wat kan ik daaraan doen?

Stel uzelf als eerste de vraag: Zou ik mezelf hiervoor inschrijven? Op basis van wat u leest en beloofd wordt? Is het duidelijk wat ik ontvang, wanneer en hoe vaak? Is het helder wat ik er aan heb? Kijk daarna ook welke gegevens u vraagt. Vaak is alleen een e-mailadres al voldoende. Want hoe minder u vraagt, hoe makkelijker mensen zich inschrijven. Meer vragen kan later altijd nog. Bijvoorbeeld door in een nieuwsbrief elke keer te vragen om de voornaam. Wel op een leuke manier en totdat de ontvanger denkt: “Ja, waarom ook eigenlijk niet?” of juist daardoor de beslissing neem om zich uit te schrijven.

Wat is een goed moment om mijn nieuwsbrief te versturen?

Er is geen gouden moment. Het best is om te testen wanneer voor uw campagne of nieuwsbrief de beste dag en tijd is. Maar er is wel wat bekend: zo blijkt uit de Nationale E-mail Benchmark 2015 van de DDMA dat donderdag de favoriete dag is om een e-mailing te verzenden. Dit gegeven zet u misschien al een eind in de goede richting. Maar testen blijft de belangrijkste manier om het zeker te weten.