+31 (0)40 - 843 08 22      info@bsetmedia.nl
Bset Media B.V. | Inbound Internet Marketing
Social Media Marketing is een marketing techniek waarbij Social Media Platforms, zoals Facebook, Google+, YouTube, Linkedin en Twitter, worden ingezet met het doel om marketing ( en communicatie) doelstellingen te realiseren.
Inbound Internet Marketing, Content marketing
10907
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-10907,page-child,parent-pageid-8392,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.5,qode-theme-ver-3.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

MARKETING COMMUNICATIE

GET MORE CLIENTS

Inbound Internet Marketing

Score klanten door het toepassen goede content.

Moeite met verkopen? Start met Inbound Marketing!

De hedendaagse klant is kritisch en zoekt zelf actief naar goede informatie over producten en diensten. De term ‘inbound’ staat voor een vorm van marketing waarmee u klanten aantrekt door informatie te bieden. Dit in tegenstelling tot traditionele ‘outbound’ marketing waarbij een klant wordt lastig gevallen met promotie.

 

Goede content is een magneet om klanten te scoren
Moderne particuliere en zakelijke klanten zijn op allerlei manieren op zoek naar waardevolle content over producten en diensten. Met inbound marketing wordt er ingespeeld op deze behoefte door in verschillende vormen uw informatie te verspreiden en beschikbaar te maken.

BEKIJK ONZE INBOUND INTERNET MARKETING DIENSTEN

De voordelen van Inbound Internet Marketing

Inbound Marketing is een term die steeds vaker door marketing deskundigen wordt ingezet. Maar wat zijn de voordelen van Inbound Marketing? Hieronder geven wij u er een paar.

Het is voordelig

Met Inbound Marketing deelt u informatie via goedkope kanalen zoals uw eigen website, uw blog en andere sociale media. Dit is veel goedkoper dan betaalde advertenties op TV of radio, in tijdschriften en dagbladen of op websites, Google en sociale media.

Het versterkt uw imago

Uw onderneming krijgt een positief imago. Doordat u waardevolle kennis deelt, bouwt een expertstatus op in uw eigen vakgebied. Klanten zien u als een adviseur en niet langer als een verkoper. Dit versterkt uw imago en uiteindelijk ook uw omzetcijfers.

Het is klantvriendelijk

Het is een marketingvorm die uw klanten waarderen. Klanten beslissen zelf wanneer ze naar informatie en oplossingen op zoek gaan. U hoeft er enkel voor te zorgen dat u gevonden wordt wanneer uw klanten op zoek gaan.

Het trekt meer bezoekers

Goede (zoekmachine vriendelijke) content trek u meer bezoekers naar uw website. Een goede website maakt van deze bezoekers potentiële klanten. Ook wel leads genoemd. En u transformeert deze leads natuurlijk tot klanten die zó tevreden zijn dat zij promoters van uw merk worden en weer zorgen voor nieuwe potentiële klanten.

Het is efficiënt

Met inbound marketing zorgt u ervoor dat klanten u vinden op het moment dat zij u nodig hebben. Als klanten een probleem hebben zoeken ze naar een oplossing. Als ze vervolgens uw oplossing vinden dan zijn ze per definitie geïnteresseerd en dat zorgt voor een makkelijkere verkoop.

Het effect is duurzaam

Een groot voordeel is dat content die u creëert een eenmalige investering is en daarna blijvend nieuwe (potentiële) klanten oplevert. Het kost tijd om het in te richten, maar is er vervolgens voor altijd op internet.

Stop met verkopen. Creëer zelf goede content!
Met inbound marketing bouwt u aan uw imago als expert op uw gebied. U vermijd hiermee dure reclame en advertentiecampagne’s. Heeft u expertise in op uw vakgebied? Maat hier dan gebruik van en creëer en publiceer zelf goede content.

 

Of laat uw content eenvoudig creëren
Maar goede content produceren kost wel wat tijd en energie. Zeker als u geen gemakkelijke schrijver bent. Wij helpen u graag met het creëren van content voor bijvoorbeeld e-books, whitepapers, infographics, blogs, landingpages of ander soortige contentpagina’s. En uiteraard doen wij dat dan ook helemaal op basis van de Inbound Marketing methodologie.

Content is king - goede content is een van de belangrijkste factoren voor een succesvolle website.

Onze Inbound Marketing diensten

Wacht niet langer en ga vandaag nog actief aan de slag met Social Media. Wilt u weten hoe u een Facebook, Google+, of Linkedin (bedrijfs)pagina of hoe u een Youtube of Twitter account aanmaakt? Bset Media helpt u graag! Kies het Social Media Marketing pakket dat bij u past.

Inbound Marketing

“WORKSHOP”

  • 864p/dagdeel
  • Wilt u zelf starten met inbound leadgeneratie? Wij verzorgen graag een in-company (maatwerk) Workshop Inbound Marketing, vol met inspiratie, handige tips & tricks en verrassende nieuwe inzichten.

     

    Wat leert u allemaal?

    • De overgang van ‘Outbound Marketing’ naar ‘Inbound Marketing’.
    • Inbound Marketing: introductie.
    • ‘Thought Leadership’: hoe te bereiken?
    • Content Marketing: theorie en praktijk.
    • Bloggen: theorie en praktijk (oefening).
    • Social Media Marketing: theorie en praktijk.
    • De Inbound Marketing Kalender: concreet aan de slag.
  • bestellen

Inbound Marketing

“CONTENT CREATIE”

  • Vanaf € 165p/pag
  • Het schrijven van zoekmachine vriendelijk webteksten ten behoeve van bijvoorbeeld:

     

    • Blogs
    • Klantverhalen
    • Landingpagina’s
    • Kennisdocumenten
    • Infographics
    • E-books
    • White-papers
    • Etc…
  • Aanvragen

Inbound Marketing

“E-BOOK”

0
Download hier gratis het Bset Media E-book over Inbound Marketing

  •   Dhr.
      Mevr.

Uw huidige Social Media Marketing laten beoordelen?

Wij doen dit graag en komen met plezier eerst even langs voor een vrijblijvende kennismakingsgesprek! Twijfel niet en neem contact met ons op.

 

BEL: 040 - 843 08 22

info@bsetmedia.nl

Wilt u eerst nog meer informatie?

Heeft u nog vragen? Kijk dan of uw vraag hieronder er bij staat. Zo niet, bel (040 – 843 08 22) ons dan gerust even. Wij helpen u graag!

Kan ik alle Social Media activiteiten uitbesteden?

Wanneer u bedoelt dat u zelf niets meer hoeft te doen dan is het antwoord nee. Social Media uitbesteden is net zoiets als het inschakelen van een callcenter. Daar krijgen wij vaak snel het gevoel dat er iemand praat die niet betrokken is of er geen verstand van heeft en met een script werkt. Er ontstaat al snel het idee niet serieus genomen te worden. En dat willen we natuurlijk niet. Op Social Media moeten ook u, uw medewerkers en uw bedrijf zelf in contact staan met hun omgeving staan.

 

Indien gewenst helpen wij u graag bij het implementeren van Social Media in uw organisatie.

Onderhouden jullie ook de interactie met de doelgroep?

Wij Monitoren wel de eventuele reacties en beoordelen de impact. Wij adviseren hoe u hierop het best zou kunnen reageren. In de twee maandelijkse evaluaties bespreken we de effecten. Indien gewenst kunnen we uw Social Media ook verder beheren en reageren op bepaalde soort of terugkerende berichten.

Hoe flexibel zijn jullie diensten?

Onze diensten zijn flexibel en worden ingezet naar wat er nodig is. Het wisselen van online marketing kanalen is zinvol als iets drastisch veranderd in de bedrijfssituatie. In de twee maandelijkse evaluatie bespreken we dit.

Kunnen jullie garanderen dat ik meer klanten krijg?

Nee, dat kunnen we helaas niet garanderen. En niemand in de online marketing branche kan dat garanderen. Wat we wel doen is samen doelen bepalen en een plan maken hoe we deze kunnen behalen.

Wanneer betaal ik?

De pakketten zijn abonnementen op maandbasis. De eerste maand betaald u bij bestelling. Na een inventariserend gesprek ontvangt u een factuur voor de éénmalige opstartkosten. Daarna stuurt Bset Media u altijd 14 dagen voor de volgende maand een factuur per mail toe. De facturen dienen uiterlijk voor de nieuwe maandperiode voldaan te zijn. Onze betalingstermijn is 14 dagen netto.

Welk Social Media platform is geschikt voor ons bedrijf?

Het is inderdaad goed om te bepalen welk platform bij uw organisatie past voordat u aan Social Media begint. Want wanneer een platform weinig gebruikt wordt kan dit schadelijk zijn voor het imago van uw bedrijf. Verdeel uw tijd dus verstandig! Zakelijke berichten post u op Linkedin terwijl Twitter en Facebook een wat meer informeler karakter hebben.

 

Er zijn geen specifieke regels hiervoor maar u zult zelf aanvoelen wat wel en niet toepasselijk zal zijn. Verder is het een tip wanneer u niet zoveel personeel heeft om eerst met één Social Media platform te beginnen waarop u zich dan volledig kunt richten. Maar weet dat u het meeste succes uit Social Media Marketing haalt wanneer u gebruik maakt van verschillende platforms. Het is een compleet plaatje, niet slechts Facebook.

Is Social Media wel geschikt voor mijn bedrijf?

Dat licht aan uw doelstelling. Via het Social Media platform kan uw bedrijf veel likes, followers of retweets verkrijgen en zo goed in beeld komen bij uw doelgroep. Echter dit is niet voor ieder bedrijf de beste manier om reclame te maken en sommige bedrijven zullen ook niet snel via zo’n platform te vinden zijn. Maar van alles kan een leuke pagina gemaakt worden. Het is alleen de vraag hoe creatief een eigenaar hiermee omgaat.