+31 (0)40 - 843 08 22      info@bsetmedia.nl
Bset Media B.V. | Webhosting Eindhoven. Bekijk onze hosting beheerpakketten
Webhosting Eindhoven. Bekijk onze hosting beheerpakketten
webhosting eindhoven, hosting beheer, beheerpakketten, service level agreement, sla, pakket
9433
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-9433,page-child,parent-pageid-9744,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.5,qode-theme-ver-3.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

OPTIMALISATIE & SUPPORT

GET MORE PROFIT

Hosting beheerpakketten

Hosting-beheerpakketten bij Bset Media B.V.

Uw hosting account altijd goed online

Met een Service Level Agreement bent u verzekerd van een snelle afhandeling van uw supportvragen omtrent de webruimte die u bij ons huurt. Uw mail aan support@bsetmedia.nl wordt namelijk dan altijd binnen de overeengekomen termijn behandeld door een supportmedewerker.

 

Binnen elke SLA vanaf BRONZE is een bepaalde tijd voor beheerwerkzaamheden inbegrepen. Deze tijd kunnen we bijvoorbeeld gebruiken om instellingen te maken binnen uw hostingaccount, de processen daarbinnen  te monitoren, problemen op te lossen of om de prestaties van uw webruimte te optimaliseren. Het exacte gebruik van deze tijd is uiteraard in overleg met u.

 

Wanneer het oplossen van een probleem meer tijd kost dan bij de SLA is inbegrepen, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Die zijn € 15,- per gestart kwartier. Indien we voorzien dat er meer dan een halfuur support nodig is dan nemen altijd even contact met u op om een schatting van de verwachte kosten te geven en de opties te bespreken. U komt daarbij dus nooit voor een onaangename verrassing te staan.

Bekijk hieronder onze Service Level Agreement's

Kies het beheerpakket dat bij u past

Service Level Agreement (SLA)

  • 0/mnd
  • BEST EFFORT
  • Standaard inbegrepen:

        • Eigen ControlPanel (DirectAdmin)
        • Support via e-mail
        • Reactietijd niet gegarandeerd
        • Looptijd gelijk aan het betreffende hosting-abonnement
        • Exclusief eventuele support-werkzaamheden
  • Altijd inbegrepen
  • 12,50/mnd
  • BRONZE
  • Als BEST EFFORT, plus:

        • Telefonische support beschikbaar – 9.00 uur t/m 17.00 uur voor support – 24/7 voor het melden van storingen
        • Inhoudelijke reactie uiterlijk de volgende werkdag
        • Inclusief 15 minuten supportwerkzaamheden aan de web- en mailserver (Let op dit zijn geen onderhoudswerkzaamheden aan uw website) binnen uw hosting-account per maand
        • Monitoring van uw hosting-account
  • Kies dit pakket
  • 25/mnd
  • SILVER
  • Als BRONZE, plus:

        • Inhoudelijke reactie binnen 12 uur
        • Inclusief 30 minuten supportwerkzaamheden per maand
  • Kies dit pakket
  • 35/mnd
  • GOLD
  • Als SILVER, plus:

        • Inhoudelijke reactie binnen 4 uur
        • Inclusief 60 minuten supportwerkzaamheden per maand
        • Actieve monitoring van uw hosting-account
  • Kies dit pakket

Al onze prijzen zijn exclusief BTW.

Hoe wij u helpen

U kiest hierboven eenvoudig het pakket dat het best bij u past. Zodra wij u bestelling ontvangen hebben koppelen wij dit direct aan uw hosting-account. 

 

Heeft u nog vragen? Kijk dan of uw vraag hieronder er bij staat. Zo niet, bel (040 – 843 08 22) ons dan gerust even. Wij helpen u graag!

Zit ik vast aan een contract?

Nee, uw onderhoudspakket is altijd per maand opzegbaar.

Wat bedoelen jullie met supportwerkzaamheden?

Wij kunnen ons voorstellen dat u het technisch beheer van uw hosting account niet zelf  wilt doen. Gewoon omdat het u misschien aan tijd ontbreekt, het u niet voldoende technische kennis heeft of omdat het gewoon gemakkelijker is als wij dat voor u doen. Denk hierbij aan
werkzaamheden als:

 

  • Backups terugzetten
  • Instellen van de mailserver
  • Instellen spamfilters
  • Aanmaken of doorverwijzen van e-mailadressen
  • Map permissies instellen
  • Deblokkeren IP adressen
Wat als ik meer support-tijd nodig heb?

Geen probleem, wij melden vooraf wanneer uw supportverzoek de SLA uren gaat overschrijden en geven u een daarbij een kostenbegroting. Uiteraard kunt u ook altijd op elk moment uw beheerpakket upgraden.

Wat kosten losse support uren?

Wanneer het oplossen van een probleem meer tijd kost dan bij de SLA is inbegrepen, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Die zijn € 15,- per gestart kwartier. We nemen in dat geval altijd even contact met u op om een schatting van de verwachte kosten te geven en de opties te bespreken. U komt daarbij dus nooit voor een onaangename verrassing te staan.

Hoe groot is het risico als ik geen beheerpakket op mijn hosting-account neem?

Wij kunnen ons voorstellen dat u wilt dat  uw hosting account, welke u gebruikt voor uw website en email, goed moet blijven functioneren. Voor o.a. het monitoren, het oplossen van beveiliging kwesties, instellen van de mailserver en bijvoorbeeld het terugzetten van back-ups is enige technische kennis nodig.  De kans is groot dat het zoeken naar de oorzaak, het repareren en (opnieuw) instellen u veel meer tijd en geld gaat kosten dan wat de kosten voor een beheerpakket zijn.

Wanneer betaal ik?

Het beheerpakket gaat direct in op het moment dat u het besteld heeft. Het abonnement wordt maandelijks vooraf gefactureerd. U ontvangt altijd 14 dagen voor de voorgaande maand uw volgende factuur. Eventuele extra support werkzaamheden worden maandelijks achteraf gefactureerd. Onze betalingstermijn is 14 dagen netto.