+31 (0)40 - 843 08 22      info@bsetmedia.nl
Bset Media B.V. | SLA website onderhoudspakketten
Uw website technisch altijd up to date. Bset Media helpt u uw website te onderhouden tegen een vaste lage vergoeding. Het is van belang dat uw website na oplevering goed blijft werken.
Website onderhoud, onderhoudspakketten, service level agreement, sla, pakket
8959
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-8959,page-child,parent-pageid-9744,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.5,qode-theme-ver-3.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

OPTIMALISATIE & SUPPORT

GET MORE PROFIT

Website onderhoudspakketten

Met de website onderhoudspakketten houden wij uw website altijd up-to-date.

Uw website technisch altijd up to date

Bset Media helpt u uw website te onderhouden tegen een vaste lage vergoeding. Het is van belang dat uw website na oplevering goed blijft werken.

 

Echter de mogelijkheden van internet blijven zich voortdurend ontwikkelen. Als gevolg hiervan verschijnen er regelmatig updates van browsers, templates en scriptjes. Deze kunnen een nadelige invloed hebben op de functionaliteiten en prestaties van uw website. Het is daarom belangrijk dat eventuele problemen snel verholpen worden zodat daarmee de functionaliteit en vormgeving van uw nieuwe website gewaarborgd blijven.

Bekijk hieronder onze Service Level Agreement's

Kies het onderhoudspakket dat bij u past

Service Level Agreement (SLA)

  • 12,50/mnd
  • BASIC
        • Aanbevolen voor eenvoudige websites tot 10 pagina’s
        • Veiligheid-updates
        • Versie updates CMS
        • Versie updates WP templates
        • Website en email back-ups (dagelijks gedurende 3 weken)
        • Support via e-mail
        • Inhoudelijke reactie binnen 2 werkdagen
        • Inclusief 15 minuten overige support werkzaamheden per maand
        • Exclusief de eventuele licentiekosten van de geïnstalleerde plugins en templates
  • Kies dit pakket
  • 25/mnd
  • GO
        • Aanbevolen voor websites vanaf 10 pagina’s
        • Veiligheid-updates
        • Versie updates CMS
        • Versie updates WP templates
        • Plugin-updates
        • Bug fixes ontstaan door Browser updates
        • Website en email back-ups (dagelijks gedurende 3 weken)
        • Telefonische support (tijdens kantooruren)
        • Inhoudelijke reactie uiterlijk de volgende werkdag
        • Inclusief 30 minuten overige support werkzaamheden per maand
        • Exclusief de eventuele licentiekosten van de geïnstalleerde plugins en templates
  • Kies dit pakket
  • 35/mnd
  • PRO
        • Aanbevolen voor complexe websites en webportals
        • Veiligheid-updates
        • Versie updates CMS
        • Versie updates WP templates
        • Plugin updates
        • Bug fixes ontstaan door Browser, Plug-in en Script updates
        • Website en email back-ups (dagelijks gedurende 3 weken)
        • Telefonische support (24/7)
        • Inhoudelijke reactie uiterlijk de volgende werkdag
        • Inclusief 60 minuten overige support werkzaamheden per maand
        • Exclusief de eventuele licentiekosten van de geïnstalleerde plugins en templates
  • Kies dit pakket

Al onze prijzen zijn exclusief BTW.

Hoe wij u helpen

U kiest hierboven eenvoudig het pakket dat het best bij u past. Zodra wij u bestelling ontvangen hebben koppelen wij dit direct aan uw website. Het onderhoudsabonnement start pas zodra wij uw website naar uw tevredenheid hebben opgeleverd.

 

Heeft u nog vragen? Kijk dan of uw vraag hieronder er bij staat. Zo niet, bel (040 – 843 08 22) ons dan gerust even. Wij helpen u graag!

Zit ik vast aan een contract?

Nee, uw onderhoudspakket is altijd per maand opzegbaar.

Wat bedoelen jullie met overige support werkzaamheden?

Wij kunnen ons voorstellen dat u de website niet zelf inhoudelijk wilt aanpassen. Gewoon omdat het u misschien aan tijd ontbreekt of omdat het gewoon gemakkelijker is als wij dat voor u doen. Denk hierbij aan
werkzaamheden als:

 

  • Aanpassen webteksten
  • Aanpassen afbeeldingen
  • Zoekmachine vriendelijk maken
  • Optimaliseren content
  • Instellen van de mail-server
  • E-mailadressen aanmaken
  • Doorverwijzen domeinnamen en/of e-mailadressen

us leo.

Wat als ik meer support-tijd nodig heb?

Geen probleem, wij melden vooraf wanneer uw supportverzoek de SLA uren gaat overschrijden en geven u een daarbij een kostenbegroting. Uiteraard kunt u ook altijd op elk moment uw onderhoudspakket upgraden.

Wat kosten losse support uren?

Wanneer het oplossen van een probleem meer tijd kost dan bij de SLA is inbegrepen, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Die zijn € 15,- per naar boven afgerond kwartier. We nemen in dat geval altijd even contact met u op om een schatting van de verwachte kosten te geven en de opties te bespreken. U komt daarbij dus nooit voor een onaangename verrassing te staan.

Hoe groot is het risico als ik geen onderhoudspakket op mijn website neem?

egelmatig zijn er updates van browsers, templates en scriptjes. Als deze niet doorgevoerd worden dan kan dat een nadelige invloed hebben op de functionaliteiten en prestaties van uw website. De kans is groot dat het zoeken naar de oorzaak en repareren veel meer tijd en geld gaat kosten dan wat de kosten voor een onderhoudspakket zijn.

Wanneer betaal ik?

Zodra uw website opgelevert is sturen wij u factuur per mail toe. Het onderhoudspakket gaat op dat moment is. Daarna ontvangt u altijd 14 dagen voor de voorgaande maand uw volgende factuur. Onze betalingstermijn is 14 dagen netto.