We houden van onze klanten
Wij bieden u onze unieke “100% tevredenheidsgarantie”. Wat houd dat in? We staan volledig achter onze producten en diensten en vertrouwen erop dat u voor de volle 100% tevreden bent! Mocht u echter onverhoopt toch ontevreden zijn over uw hostingpakket, dan kunt u gebruikmaken van onze tevredenheidsgarantie (de eerste 100 dagen niet goed, geld terug). U ontvangt dan de door u betaalde kosten van uw hostingpakket terug. Gegarandeerd!
De domeinnamen worden altijd geregistreerd voor een minimale periode van één jaar en komen niet in aanmerking voor deze regeling. Wanneer u hiervan niet wenst te verlengen dient u deze dienst apart op te zeggen.
Wanneer u gebruik maakt van de tevredenheidsgarantie, dan wordt uw e-mail- of hostingpakket per direct gedowngrade naar alleen parkeren.
Nog meer goede redenen om te kiezen voor webhosting bij Bset Media
Klik op de tegles hieronder en lees waarom onze webhosting zo uniek is
Hoe wij u helpen
Heeft u nog vragen? Kijk dan of uw vraag hieronder er bij staat. Zo niet, bel (040 – 843 08 22) ons dan gerust even. Wij helpen u graag!
Hoe verhuis ik een domeinnaam naar Bset Media?
Heel éénvoudig. In ons bestelformulier kunt u aangeven dat u een domeinnaam wenst te verhuizen. In het invoer veld vult u de verhuiscode in die u bij uw huidige hostingprovider kunt opvragen. Nadat u de bestelling heeft afgerond doen wij de rest.
Helpt Bset Media bij het verhuizen van onze website?
Wij kunnen ons voorstellen dat u het verhuizen van uw website niet zelf wilt doen. Gewoon omdat het u misschien aan tijd ontbreekt, u niet voldoende technische kennis heeft of omdat het gewoon gemakkelijker is als wij dat voor u doen. Geen probleem. Wij helpen u hiermee gratis!
Hoe helpt Bset Media ons bij technische problemen?
Wij kunnen ons voorstellen dat u wilt dat uw hosting account, welke u gebruikt voor uw website en email, goed moet blijven functioneren. Voor o.a. het monitoren, het oplossen van beveiliging kwesties, instellen van de mailserver en bijvoorbeeld het terugzetten van back-ups is enige technische kennis nodig. Wij bieden u 3 supportmogelijkheden. Namelijk middels:
De kans is groot dat bij lossen supporturen het zoeken naar de oorzaak, het repareren en (opnieuw) instellen u veel meer tijd en geld gaat kosten dan wat de kosten voor één van deze SLA pakketten zijn.
Wat kosten losse supportwerkzaamheden?
Indien er geen SLA overeengekomen is dan berekenen wij voor ieder afzonderlijk probleemgeval een supporttarief van € 15 per gestart kwartier voor onze werkzaamheden. Indien we zien dat het oplossen meer dan een half uur gaat duren dan ontvang je voortaan eerst een begroting. De onderzoekswerkzaamheden brengen we, ongeacht je wel of geen akkoord geeft op deze begroting, in rekening.
Wanneer betaal ik?
Het SLA abonnement gaat direct in op het moment dat u het besteld heeft. Abonnementen worden vooraf gefactureerd. Eventuele extra support werkzaamheden worden maandelijks achteraf gefactureerd. De betaaltermijn is 14 dagen na factuurdatum.