Uw website veilig en vertrouwd online
Onze servers zijn geplaatst bij Schuberg Philis te Schiphol-Rijk en SmartDC te Rotterdam. Deze bewaakte datacenters beschikken over alle moderne faciliteiten om de continuïteit van de bedrijfsvoering 24/7 te garanderen. Denk hierbij aan adequate toegangscontrole, brandpreventie, klimaatregeling en (nood)stroomvoorzieningen.
Al onze hosting pakketten hebben veel standaard opties zoals: een spamfilter, uitgebreide statistieken, webmail, dagelijkse backup en meer. Vele opties zijn via een uitgebreide controlepaneel (DirectAdmin) naar eigen wens in te stellen en te beheren.
Dagelijkse backups
Van al onze servers wordt er dagelijks een back-up gemaakt, deze back-up wordt automatisch door ons gemaakt. Indien u zelf back-ups wilt instellen dan is dit ook mogelijk. Onze back-ups worden 30 Dagen lang bewaard op een andere locatie. De back-ups worden elke nacht om 00.30 gemaakt. En kunnen op elk gewenst moment worden terug gezet.
Veilige verbindingen met SSL certificaten
Met SSL word uw vertrouwelijke informatie versleuteld verzonden, zodat klant- financiële- of email en andere vertrouwelijke gegevens niet onderschept kunnen worden uit bijvoorbeeld uw website, webshop of portal. Een SSL beveiliging kan op verschillende niveaus voor u instellen. Wilt u meer weten? Wij adviseren u graag.
Nog meer goede redenen om te kiezen voor webhosting bij Bset Media
Klik op de tegels hieronder en lees hieronder waarom onze webhosting zo uniek is
Hoe wij u helpen
Heeft u nog vragen? Kijk dan of uw vraag hieronder er bij staat. Zo niet, bel (040 – 843 08 22) ons dan gerust even. Wij helpen u graag!
Hoe verhuis ik een domeinnaam naar Bset Media?
Heel éénvoudig. In ons bestelformulier kunt u aangeven dat u een domeinnaam wenst te verhuizen. In het invoer veld vult u de verhuiscode in die u bij uw huidige hostingprovider kunt opvragen. Nadat u de bestelling heeft afgerond doen wij de rest.
Helpt Bset Media bij het verhuizen van onze website?
Wij kunnen ons voorstellen dat u het verhuizen van uw website niet zelf wilt doen. Gewoon omdat het u misschien aan tijd ontbreekt, u niet voldoende technische kennis heeft of omdat het gewoon gemakkelijker is als wij dat voor u doen. Geen probleem. Wij helpen u hiermee gratis!
Hoe helpt Bset Media ons bij technische problemen?
Wij kunnen ons voorstellen dat u wilt dat uw hosting account, welke u gebruikt voor uw website en email, goed moet blijven functioneren. Voor o.a. het monitoren, het oplossen van beveiliging kwesties, instellen van de mailserver en bijvoorbeeld het terugzetten van back-ups is enige technische kennis nodig. Wij bieden u 3 supportmogelijkheden. Namelijk middels:
De kans is groot dat bij lossen supporturen het zoeken naar de oorzaak, het repareren en (opnieuw) instellen u veel meer tijd en geld gaat kosten dan wat de kosten voor één van deze SLA pakketten zijn.
Wat kosten losse supportwerkzaamheden?
Indien er geen SLA overeengekomen is dan berekenen wij voor ieder afzonderlijk probleemgeval een supporttarief van € 15 per gestart kwartier voor onze werkzaamheden. Indien we zien dat het oplossen meer dan een half uur gaat duren dan ontvang je voortaan eerst een begroting. De onderzoekswerkzaamheden brengen we, ongeacht je wel of geen akkoord geeft op deze begroting, in rekening.
Wanneer betaal ik?
Het SLA abonnement gaat direct in op het moment dat u het besteld heeft. Abonnementen worden vooraf gefactureerd. Eventuele extra support werkzaamheden worden maandelijks achteraf gefactureerd. De betaaltermijn is 14 dagen na factuurdatum.